Zadzwoń 18 540 91 40

Kariera

Ogłoszenie:

2 pracowników produkcji i kierownik produkcji.
Pracownik produkcji (2 etaty)
Opis stanowiska:
-wprowadzanie nowych produktów do bazy danych
-wykonywanie i konfiguracja produktów finalnych za pomocą planowanych do zakupu środków trwałych oraz wartości
niematerialnych i prawnych zakupionych w ramach projektu,
-wykonywanie produktów zgodnie z dokumentacją techniczną/projektem
-utrzymanie bazy danych produktów
– kontrola stanów magazynowych, materiałów i półproduktów
– obsługa komputera i oprogramowania planowanych do zakupu w ramach projektu
Wymagania:
-dobra obsługa programów typu CAD, ze znajomością czytania rysunków technicznych
-zdolności organizacyjne i odpowiedzialność
-znajomość zagadnień elektrycznych
– umiejętność obsługi urządzeń produkcyjnych – umiejętność obsługi wózka widłowego
Kierownik produkcji (1 etat)
Opis stanowiska:
– nadzorowanie procesu produkcyjnego
– optymalizacja produkcji pod względem jakościowym
– udział w rozwijaniu produktów
– techniczna wiedza dotycząca maszyn i urządzeń produkcyjnych,
– wyznaczenie i ścisłe przestrzeganie norm produkcyjnych w każdym dziale
– trzymanie wysokiego poziomu dyscypliny
-analiza tygodniowych raportów i dokonywanie miesięcznych ewaluacji pracowników działów produkcyjnych
– ścisłe pilnowanie i redukcja bieżących kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa
– pilnowanie przestrzegania procedur w zakładzie
– współtworzenie systemów motywacyjnych dla działów produkcyjnych
– współtworzenie kultury organizacji opartej na przestrzeganiu hierarchii, dyscyplinie
– poszukiwanie nowych dostawców półproduktów w Polsce i za granicą,
– kontrola jakości i ograniczanie odpadów,
– obsługa komputera i oprogramowania planowanych do zakupu w ramach projektu
Wymagania:
– umiejętność sprawnego wykorzystywania informacji dostępnych w Internecie,
– łączenie kreatywności z umiejętnością współpracy,
– preferowane wykształcenie techniczne z zakresu OZE i doświadczenie na podobnym stanowisku/w branży OZE
– wysoki poziom kultury osobistej
– umiejętność pracy w stresie
– zdolność egzekwowania od podwładnych wysokiej jakości pracy
—————————–

Specjalista ds. sprzedaży/pracownik biurowy

Miejsce pracy: Świniarsko

Do Twoich obowiązków będzie należało m.in.

·        Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów wewnątrz firmy oraz zarzadzanie korespondencją,

·        Obsługa płatności firmy i kontrolowanie rozrachunków z kontrahentami,

·        Aktualizowanie i kompletowanie dokumentów,

·        Wsparcie działu sprzedaży i zakupów,

·        organizacja i obsługa spotkań i szkoleń,

·        bieżąca obsługa biura,

Nasze wymagania:

·        Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – warunek konieczny

·        Znajomość programu Comarch – mile widziane

·        Inicjatywa i konsekwencja w osiąganiu celów

·        Wielozadaniowość, samodzielność i umiejętności organizacyjne

·        Znajomość języka angielskiego/niemieckiego – mile widziane

·        czynne prawo jazdy kat. B. – warunek konieczny

·        umiejętność analitycznego myślenia,

Oferujemy:

·        Niezbędne narzędzia pracy

·        Atrakcyjne wynagrodzenie

·        pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,

·        zatrudnienie na umowę o pracę,

·        stabilne warunki pracy,

·        przyjazną atmosferę pracy,

·        możliwość rozwoju zawodowego

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o uzupełnienie CV i swoich dokumentów aplikacyjnych poniższą klauzulą.

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Solsum Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w przekazywanym przeze mnie CV i innych dokumentach aplikacyjnych w celu uwzględnienia mojej kandydatury w procesie rekrutacji na podane stanowisko. Zapoznałem się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawienia”

************

Monter instalacji fotowoltaicznych/Pomocnik montera instalacji fotowoltaicznych

Siedziba firmy: Świniarsko / woj. małopolskie

SOLSUM sp. z o.o. jest wiodącą Polską firmą z ponad 9 letnim doświadczeniem w
projektowaniu i montażu instalacji fotowoltaicznych/magazynów energii. Działamy na
obszarze całej Polski. W naszym portfolio już ponad 1000 zamontowanych i uruchomionych
elektrowni fotowoltaicznych na terenie Polski. W związku ze stałym rozwojem naszej
firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko instalator systemów fotowoltaicznych.

Oferujemy:
– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
– stałe wynagrodzenie składające się z podstawy + premii,
– samochód służbowy oraz niezbędne narzędzia do pracy,
– pracę od poniedziałku do piątku (weekendy wolne),
– wsparcie techniczne oraz możliwość rozwoju,
– pracę w zgranym zespole,

Zakres obowiązków :
– montaż instalacji fotowoltaicznej zgodnie z projektem,
– montaż konstrukcji stalowych i aluminiowych,

Wymagania :
– dyspozycyjność do pracy wyjazdowej,
– zmysł techniczny/konstrukcyjny,
– brak przeciwskazań do pracy na wysokościach pow. 3 m,
– zaangażowanie w powierzone obowiązki,
– chęć do pracy i przyuczenia się,
– prawo jazdy kat. B (podróże służbowe),
– uprawnienia elektryczne SEP (mile widziane)
– doświadczenie w podobnej branży (mile widziane)

Czego u nas nie ma:
– umów śmieciowych,
– pracy sezonowej,
– pracy zmianowej,
– pracy w weekendy

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: biuro@solsum.pl, bądź kontaktować się pod
numerem telefonu: 793073121

Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie w CV
klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Używam coookies. 🡫